SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian

  • masa pelepasan:2023-12-14 17:27:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:542
  • Penerangan pantas:

    Surami,Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya

Kandungan artikel

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

SuramiApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi ia dipanggil kehilangan tembaga.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Daniel FloresPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi,SuramiYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Dalam kehidupan harian tertentu, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor,SuramiSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 250kVA, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Pengubah kuasa

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian



Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Di mana saya boleh mencarinya?Pengubah kuasa

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

SuramiLepaskan skru inti

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

SuramiMaklumat produk lain
  • YokohamaSaiz pengubah jenis keringEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali kedua

    YokohamaSaiz pengubah jenis keringEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali kedua

  • WuhaiMeja angkat hidraulik kecilCiri dan spesifikasi umum

    WuhaiMeja angkat hidraulik kecilCiri dan spesifikasi umum

  • WuhaiJembatan boarding logistikAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

    WuhaiJembatan boarding logistikAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

  • Bandar lama ShiqiqingBridge boarding forklift bergerakApakah ukuran yang betul

    Bandar lama ShiqiqingBridge boarding forklift bergerakApakah ukuran yang betul

  • Bandar lama ShiqiqingPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriJumlah baik pulih semaki

    Bandar lama ShiqiqingPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriJumlah baik pulih semaki

  • Bandar lama ShiqiqingPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumSelamat datang ke potongan besar

    Bandar lama ShiqiqingPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumSelamat datang ke potongan besar

  • MoriokaSaiz pengubah jenis kering 1000Langkah berjaga-jaga digunakan terutamanya dibahagikan kepada

    MoriokaSaiz pengubah jenis kering 1000Langkah berjaga-jaga digunakan terutamanya dibahagikan kepada

  • bandar selatanMemangkat platform hidraulikApakah perkara penting untuk dipilih

    bandar selatanMemangkat platform hidraulikApakah perkara penting untuk dipilih

  • segera:Peringatan: Maklumat SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian memberi anda SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian oleh syarikat kami, perkhidmatan SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian. SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SuramiSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringTafsiran dan pemerhatian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!